Met Plus Paint loopt uw logistieke proces op rolletjes
Om efficiƫnt te kunnen werken, moet u erop kunnen vertrouwen dat de juiste producten voorhanden zijn. Bovendien wilt u voor vragen over producten of bestellingen een professioneel aanspreekpunt hebben. Om u op dit vlak optimaal te ondersteunen, heeft Plus Paint een pakket aan diensten ontwikkeld op het gebied van Voorraadbeheer & Advies.
Klantenservice & Bestellijn
Bijonze gratis Klantenservice & Bestellijn kunt u terecht met al uw vragen en bestellingen. Dit is een centraal landelijk opererend call center, waar u een enorme verzameling know-how aantreft. We werken met een geavanceerd track& trace system, waardoor u altijd inzicht heeft in de status van uw order. Ook als het gaat om technische vragen en kleurinformatie: een professioneel team staat voor u klaar om uw vraag te beantwoorden.
Snel bestellen in Plus Paint Webportal
Plus Paint is een one-stop shop voor al uw paint en non-paint. U kunt bij ons eenvoudig bestellen via de vernieuwde webportal. De webportal biedt tal van voordelen:
- Bestellen wanneer u dat wilt, 24 uur per dag, 7 dagen per week!
- Toegang tot het gehele assortiment paint, non-paint en equipment
- Snel bestellen via automatisch gegenereerde favorietenlijsten gebaseerd op uw orderhistorie
- Met gebruik van een scanner snel efficiƫnt en foutloos bestellen
- Uw eigen bestellijsten samenstellen
- mogelijkheid tot het koppelen van uw eigen artikelnummers
- Inzicht in uw lopende bestellingen en uw orderhistorie
- Als eerste toegang tot nieuwe producten
- Gratis klantenservice en advieslijn
Bent u klant bij Plus Paint en wilt u gebruik maken van onze webportal dan kunt u uw inlogcodes aanvragen door een mail te sturen naar de
Plus Paint Customer Service.
Heeft u al een inlog account voor de Plus Paint Webportal dan kunt u middels onderstaande button inloggen.